tisdag 24 november 2009

Ohämmat positiv till glädje och trevlighet!


And I Still Blush

Det här är Josef och Erika. Dom är bra, fina och liksom bra.
Som i bra.
Som i jävligt duktiga musiker.
Å trevliga.
Det är en ren bonus, som jag gillar.

Jag har sen tidigare en liten teori i bästa 1600-tals anda om att trevliga musiker oftare spelar musik man själv tycker om än dom som visar sig vara otrevliga. Njae, så mycket forskning har jag väl inte direkt att luta mig emot mer än empiri. Så om mina små skrala efterforskningar visar sig stämma så borde kvällens gig på Strand vara precis hur bra som helst - inte bara för att det är gratis utan mest för att Josef Kallerdahl spelar. Å Nils Berg spelar och som grädde på moset spelar ävenså Christopher Cantillo. Dom är tre personer som är väldigt duktiga på sina instrument, dom spelar musik som jag gillar och dom är väldigt trevliga människor.
Jag kan ösa hur mycket komplimanger som helst utan att rodna det minsta, för dom förtjänar det - gärna med lite socker på toppen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar